Monday, May 18, 2009

Stephanie's Prize/New kits













































































I will post the making of video soon! The kits for this album are already up on my Etsy. These are the very last ones, once I'm out of this paper they are gone for good. :(

9 comments:

MyLittleTeapot said...

OMG Congratulations stephanie! I wish I can have one too. I totally love all your albums. Actually you were one of the people who inspired me to scrap. Your videos were very informative and inspirational. I just started scrapping last oct 2008 and your youtube videos was my guide back then since I dont know how to scrap at all

Thanks for everything Marion

Angie said...

hey this is so cute!. congrats stephanie :D

Vicky said...

oooo this is gorgeous! i so want one!

Anonymous said...

I started to watch your videos few weeks ago. and I totally love them. Since I am busy to work and family. I haven't get chance to start with. your videos inspired me to start scrap, tks. Marion.

http://scrapbookroom.wordpress.com/

~EssenseVibez~ said...

congrats steph!!!---this album is soooo cute---i wanna make one!!!---remain blessed--

Stephanie said...

Marion ... OMG!!! :-) I'm so very excited - THIS album is the super cutest EVER!! I'M NOT WORTHY!!!

thank you thank you thank you!! I'm feel so lucky AND GRATEFUL :)

i GOTTA go grab my husband right now and show him !!

with a grin,
steffogal1 (soo happy)

Stephanie said...

OK seriously, did you all see the detailS in this album, the awesome papers, embellishments???!! OMG!!
i LOVE the pink and greens, gosh TONS of ribbon, flowers, metal hearts, butterflys, lacey ribbons, super journaling tags... geez!!??? my favorite is picture #9 ..
MARION ---> I LOVE IT!! Thank you:)
O, and husband said "wow-THAT is NICE! congratulation, whatcha gonna put in it?"

K, sorry, I just had to post one more comment! :)
steffogal1 ;)

Stephanie said...

thank for all congrats! all of Marion's 'fan's' are amazing!!

Cindy Haffner said...

Wow gorgeous.